Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2008 15:58 - Какво нещо е простотията
Автор: apolonspirit Категория: Лични дневници   
Прочетен: 707 Коментари: 0 Гласове:
0



И аз като средностатистически служител обичам да пия кафе след работа с познати. Не знам но действа доста разтоварващо. Поне при мен е така. Някак си се разсейваш от скучното ежедневие зад монитора и безбройните цифри.

„Изтупвам” се аз в Mall-а на Стамболийски и ето пак сам подранил за срещата. Решавам да хапна нещо набързо в McDonald`s докато чакам. Наредих се на опашката. Пред мен имаше два много симпатични момиченца на около 15-16 години. Веднага си помислих – леле тези малките ще ги „скъсам по рисуване”. Но моите блянове по красивите момиченца не траеха дълго. Бяха заменени с погнуса и отвращение само след няколко минути.

Русата беше с прилепнал по нея черен панталон. Да, трябва да се признае, че наистина и стоеше много добре. Абе хубаво момиченце като изключим станалите наскоро много модерно очила тип муха, които закриваха 9/10 от малкото и личице.

След като чинно и дава поръчката едно момче, което е изключително любезно, (не знам но в   McDonald`s всички служители винаги са усмихнати и много любезни), малката пикла започва да се заяжда за напълно несъществени неща с момчето. И заяждането беше по много вулгарен и пошъл начин. Хората на опашката се гледаха много странно. Служителят почервеня и се почуди какво да и отговори.

След като всички слушахме простотията на малката пикла, едно момче на нейната възраст минава до нея и я хваща за косата с култовите думи: „- Майката да е… и загубената к…ва, никой не е длъжен да ти слуша простотиите. Ти за каква се мислиш ма.” Мадамата видимо изплашена започва да сипе жлъч срещу момчето. Ест5ествено имаше ги и тъпите реплики от сорта на „Ти знаеш ли коя съм аз. И ще си мъртъв ако кажа на не знам кои си…” Абе всички сме ги чували тези култови български мутренски лафове.

Докато си се хранех сам на една голяма маса, при мен идва същото това момче от опашката и ме пита дали е свободно мястото. Отговарям, че за ученик като него винаги. Пита ме учудено защо съм използвал думата ученик и защо пък точно като него. Не му отговорих и продължих да мачкам сандвич след сандвич.

Леле както не малко пъти съм казвал „Простотията е по хората не по гората.?”

Речника на момчето също не беше от най цветущите, но като се замисля за първи път ми стана приятно да слушам рогатни и псувни. Дори и те понякога са приятни когато се използват по предназначение. Както се казва  „На простотията освен с простотия и мълчание, с друго не става.”

Дано са повече хората като малкото момче, а не като момичето….



Тагове:   Какво,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apolonspirit
Категория: Лични дневници
Прочетен: 83680
Постинги: 35
Коментари: 201
Гласове: 615
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930